Vrijdag 7 augustus 2015 - Reisverslag uit Niederbergheim, Duitsland van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu Vrijdag 7 augustus 2015 - Reisverslag uit Niederbergheim, Duitsland van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu

Vrijdag 7 augustus 2015

Blijf op de hoogte en volg Martine

07 Augustus 2015 | Duitsland, Niederbergheim

7u Wakker gemaakt door de kerkklok. Die hielt niet meer op met luiden. 's Nachts af en toe wat luidruchtige feestgangers. Maar prima geslapen.
Uit bed. Broodjes opgehaald die we besteld hadden. Opruimen,ontbijten en vanaf 8u mocht je de camping verlaten.
8:30u Vertrek richting Kassel A7. Via kleine weggetjes die de TomTom voor ons bedacht, kwamen we weer op de snelweg.
Rustig op de weg. Konden mooi doorrijden. Temp. 22graden,werd later warmer. Rond de 30.
11:00u Even pauze. Kijken waar we nu heen gaan....
Eerst richting Paderborn. De A44 op.
12:00u Getankt en een heerlijk broodje gezond gegeten bij het tankstation in Westheim. Nog 7km naar Marsberg. Mooi weer,stevige wind, 30graden. Richting Diemelsee. Maar de afslag is "verspert". Dus we rijden door. Nu Warstein. Uiteindelijk op camping Wannetal in Niederbergheim terecht gekomen om 14:00u. Tentje weer opgezet. Mooi weer,29graden. Paar wolkjes. Even gezeten en toen besloten een kleine boswandeling te maken. Dat werd er eentje van bijna 2 uur... Wel mooi en via een creatieve route terug. Bij de tent wat gelezen. Douche en heerlijk schnitzel gegeten op de camping. Compliment voor de kok. Ondertussen WK waterpolo dames gevolgd via de app met Renilde. USA-NED 5-4 Helaas zilver.
Gezellig nagetafeld met enkele stam gasten aldaar. Nederlanders en Duitsers. Uiteindelijk naar bed. Morgen terug naar huis. Tja,... Zal een keer moeten...
Weltrusten.

• 07 Augustus 2015 - 15:17

Anneke:

Geniet er nog lekker van :-)