Zaterdag 1 augustus 2015 - Reisverslag uit Lana di Sotto, Italië van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu Zaterdag 1 augustus 2015 - Reisverslag uit Lana di Sotto, Italië van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu

Zaterdag 1 augustus 2015

Blijf op de hoogte en volg Martine

01 Augustus 2015 | Italië, Lana di Sotto

HIEP HIEP HOERA!!! Er is er 1 jarig!! En dat is Hilda. Tent versiert, stoel met ballonnen, kaarsjes op het brood. Feest. Felicitaties, telefoontjes van Jeltje en Pa en Ma. Kaartjes en kado's. Kortom al echt jarig.
Helaas bewolkt weer. Zelfs een paar druppen. Tja wat gaan we doen.
We zijn in de auto gestapt en naar de kabelbaan Meran2000 gereden. Naar boven met de gondel. We kwamen in de wolken terecht, Panoramabistro Meran 2000, 2000m hoog. 11:00u gaan wandelen. Jasje moest aan best fris. Boven was het 14 graden. We volgden nr 3 naar een kruis en een stukje E5 (Europesche weg). Via de Missensteinjoch 2128m hoog. Kwamen bij Kratzberger see uit. Prachtig meer. Daar een broodje gegeten. Foto's gemaakt. Terug naar het kruis.via nr 4 terug. Best stijl en veel stenen. Uiteindelijk kwamen we uit bij restaurant Kirchsteiger 1945m. Heerlijke aardbeientaart gehad met machiato.
Weer verder naar de kabelbaan. Via nr 14 en bij het bos nr 17 volgen.
16:10u bij de kabelbaan, 14gr. We zouden rodelen maar de baan was besproken door een groep. Jammer. Toen zagen we onze gondel net weg gaan. Dus wachten op de volgende. 16:30u ging deze. Om het kwartier.
Zoeffff naar beneden.
Terug naar Völlan gereden. Nog even doorgereden. Stukje de pas in, maar niet echt bijzonder. Eenmaal op de camping zaten we net aan een cappuccino begint het te regenen. Dus in de tent. Bah. Wat op internet, foto's bekijken en ik heb ons uitzicht getekend. Hilda moest al haar vrienden bedanken op Facebook. Om half 8 op naar de pizzeria bij het kerkje. Er was ruimte zat. Erg gezellig en heerlijk gegeten. Pizza en ijs na! Rond half 10 naar de camping. We konden er nog net op. In de tent gekropen want het regende maar door. Klein feestje in de tent en dan...lekker sliepe. We gaan onze laatste nacht in op camping Völlan.