Dinsdag 28 juli 2015 - Reisverslag uit Lana di Sotto, Italië van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 juli 2015 - Reisverslag uit Lana di Sotto, Italië van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 juli 2015

Blijf op de hoogte en volg Martine

28 Juli 2015 | Italië, Lana di Sotto

Rond half 8 werden we wakker. Half uur later dan normaal. Iets wat bewolkt maar dat trok snel open. Broodjes gehaald en ontbeten. Daarna beide een boek gepakt...gelezen.
Even lekker zwemmen. Het zwembad weer voor ons alleen. Dus ik heb mijn baantjes weer gezwommen. Eenmaal terug bij de tent, actie "doek". Grote grijze doek weer voor de tent gespannen. Zus en zo...maar uiteindelijk er weer voor weg gehaald. Het mooie uitzicht wat we hadden was voor een groot deel verdwenen. Jammer. Dus alles weer in het zakje.
Half 1, tijd voor de lunch. Hilda maakte heerlijke hapjes klaar met tomaat, mozzarella en pesto. Crackers met kaas. Genieten.
Vers fruit na.
De temp ligt rond de 25 graden in de schaduw. Prima uit te houden. Buren Martine en ? vertrokken weer naar Nederland. Uitgezwaaid.
Rustig wat gezeten. En...mijn boek uitgelezen. Wat gepuzzeld. Lekker ijsje gehad. En rond 19:30u begonnen met koken. Boontjes, tomaat, courgette en ham. Pasta en sla erbij. Heerlijk. Koffie gedronken en de afwas gedaan. Spelletjes regenwormen gespeeld en tot slot samen een limoncello gehad.
Lekker slapen.

• 28 Juli 2015 - 22:38

Ietie:

Lekkere rustdag, geniet er maar van