18-10-2014 dag 2 Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu 18-10-2014 dag 2 Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu

18-10-2014 dag 2 Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Martine

18 Oktober 2013 | Spanje, Barcelona

Dag 2

Met de metro vertrokken naar Sagra Familia. Prachtige kerk, nog steeds in de stijgers. Om binnen te kijken moest je 2 uur wachten. Dat hadden we er niet voor over.
Dus naar een andere kerk gegaan. De Sant Pau kerk met ziekenhuis erbij.
Vervolgens zijn we begonnen met de warming-up voor morgen. De IML tocht.
Klimmend naar Parc Güell. Prachtig weer! Mooi uitzicht op berg. Ook eten gekocht voor de picknick.
Uren doorgebracht in het vrolijk gekleurde Parc van Gaudí. Uiteindelijk toch weer even terug naar Sagra Familia. Yes, nu nog maar een rij van 30min. Dus we gaan ervoor.
En...de moeite waard! Zo mooi! Wat een licht en ronde vormen. Overweldigend.
Het duizelde ons van de parabolen! Vervolgens een Spaans feestje mee gemaakt, broodje in het park en tenslotte eindigen we met een Clara 33cl op terras bij ons hotel.
Slaap lekker. Morgen gaat de wekker om 6u.

• 18 Oktober 2013 - 23:23

Martha De Jong:

hoi martine en hilde. Geweldig. nog maar net van huis en dan al zulke mooie verhalen en foto' s.
    ik volg het met belangstelling. veel plezier!

• 19 Oktober 2013 - 00:03

Anneke:

Erg mooi
    Om jaloers te worden
    Succes met de tocht morgen