21-10-2013 Laatste dag Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu 21-10-2013 Laatste dag Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu

21-10-2013 Laatste dag Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Martine

21 Oktober 2013 | Spanje, Barcelona

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Ontbijt,bagage ingepakt en onze laatste dag in Barcelona doorbrengen.
Met de metro naar Parc Olympic. Daar stonden nog enkele flatgebouwen van de Olympische Spelen van 1992.
Daarna naar de haven gewandeld. Daar stond een grote koperen vis. Daar werden de bezoekers van de OS door verwelkomt. Daar het strand opgewandeld. De zee was fris. Een plekje opgezocht en lekker even niks! Het was prachtig weer. Via een binnen weggetje naar een mooi park,vlak bij de Arc de Triomf. Fontein, ijsje, foto's,...en weer met de metro terug naar ons hotel. Daar onze rugzakken opgehaald en omgekleed voor de terugreis.
Een taxi geroepen, zodat we rond 4 uur op het vliegveld waren, terminal 1. Nog even genoten van het lekkere zonnetje, 25C...naar binnen. Paspoort controle ging gesmeerd deze keer. We waren er zo door. Winkeltjes bekeken,laatste souvenirs gekocht en bij de Mac wat gegeten.
18:00u inchecken en 18:40u vliegen naar Amsterdam!
20:40u aankomst en weer veilig aangekomen in Mantgum.

Het waren SUPER dagen en een hele mooie reis.
Prachtige stad,BARCELONA! En de IML tocht was de moeite waard.

Hilda en Martine

• 21 Oktober 2013 - 13:27

Léontine Gadellaa:

Hai meiden,
    Proficiat en de medaille is binnen. nu verder sparen. Er zijn er nog veel te lopen.

Goede vlucht naar huis en tot de volgende keer.

ps. leuke foto's.

Liefs Léontine.

• 21 Oktober 2013 - 18:11

Yvonne, Spanje:

Goed gedaan, meiden!
    Leuke foto's.
    Volgende keer een wandeltochtje bij mij in de buurt?

• 21 Oktober 2013 - 18:31

Janny Muller:

Zo blij dat jullie deze tocht verkend hebben en daarom zeg ik: toch Marbella eens proberen.....wan zoals ik het lees is die gezelliger. Misschien heb ik het fout, maar dat hoor ik wel een keer!

Liefs uut Balkbrug!

• 21 Oktober 2013 - 22:26

Ria:

Zo ik ben ook weer thuis

• 22 Oktober 2013 - 07:45

Marga & Andre:

Leuke verhaaltjes om ons zo een beetje mee te nemen op jullie tripjes. Goed gedaan en wat is jullie volgende wandel happening.
    Het gaat jullie goed en groeten vanuit IJmuiden aan Zee.

• 22 Oktober 2013 - 09:47

Aafke:

hallo Martine en Hilda,

wat een fantastische prestatie en stad. bedankt voor het meebeleven van jullie avontuur in barcelona.
    op naar jullie volgende tocht/avontuur. groetjes Aafke