Vrijdag 24 juli 2015 - Reisverslag uit Lana di Sotto, Italië van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu Vrijdag 24 juli 2015 - Reisverslag uit Lana di Sotto, Italië van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu

Vrijdag 24 juli 2015

Blijf op de hoogte en volg Martine

24 Juli 2015 | Italië, Lana di Sotto

7:00u Klokslag wakker. Bewolkt buiten temp. 21graden. Eerste wandeling gedaan...naar de wc.
Daarna ontbijt. Heerlijke verse broodjes. Het was wat bewolkt vanmorgen en kouder. Naar de plaatselijke markt in Lana. Kleine markt wel leuk. En de Lidl bezocht. Terug naar de camping waar we het zwembad indoken. Eerst een privé zwembad met bed erbij. Wat gelegen, gepuzzeld. Het was al weer warm,32 graden. Rond half 2 lunch. Broodje met fruit gegeten. Relaxed hoor. Rommelt om ons heen. Wat wolken maar de zon schijnt ook. Beetje vreemd weer. Rond een uur of 4 regenbui. We moesten echt de tent in. Ons vermaakt met mandala's maken en kleuren. Na een tijdje was het weer droog. Weer lekker buiten gezeten. Kaarten geschreven.
Gedouched, want ik was heel slim. Ipv gel in mijn haar te doen heb ik er shampo in gedaan. Haha Tja en toen regende het... Schuimen.
Verse groenten gesneden, macaroni gemaakt, sla..heerlijk gegeten.
Na de afwas, pa en ma FaceTime. Helaas lukte niet. Er zaten teveel op het net. Dan maar gebeld. Altijd leuk om mekaars stem te horen. Daarna bakje koffie, kletsen en naar bed. Was fris, 21 graden. Lekker slapen.