Zondag 26 juli 2015 - Reisverslag uit Lana di Sotto, Italië van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu Zondag 26 juli 2015 - Reisverslag uit Lana di Sotto, Italië van Martine Sijtsma - WaarBenJij.nu

Zondag 26 juli 2015

Blijf op de hoogte en volg Martine

26 Juli 2015 | Italië, Lana di Sotto

Vandaag stonden we rond half 9 op. Straal blauwe lucht en zeer helder. Wat is het weer genieten van ons mooie uitzicht. Broodjes gehaald, ontbijt en op pad. Even kletsen bij de Groningse buren. En toen echt weg naar dorp Völlan. 11:00u was het. Ongeveer 20 min. lopen naar het dorp. We kwamen een pizzeria tegen, later in de dorpskern een winkel, kerk en verder veel appartementen en huizen.Vanaf de kerk kon je een leuke route wandelen van 1,5u. De Kastanje route. Leuke wandeling door het bos en langs de berg. Mooi uitzicht. Zo zagen we ook onze camping liggen. Zelfs de gewassen hempjes kon je zien hangen. Verder info over kastanje bomen, eikels enz. Heel leuk. Afwisselende tocht. Via het dorp weer terug. Onderweg een burcht bezocht. Helaas was dicht. Erom heen gelopen via een klein paadje. Best spannend. We vervolgende onze weg naar de camping. Het laatste stukje, berg afwaarts, ging Hilda even rennen! Ze was het nog niet verleerd.
Ze kwam, hijgend, terug om mij op te halen. Sociaal als ze is. Laatste stukje samen naar de tent.
14:00u weer terug.
Broodje eten en rustig gezeten. Was heerlijk.
Temp. rond de 28graden. Gezwommen in het koude zwembad. Wel verkoelend. Terug bij de tent hebben we gelezen. Ja ja. Een boek! Rond 19:00u werden we uitgenodigd door de buren voor een drankje. Oranje van kleur, met sinaasappel erin. Dat gedaan. Kennis gemaakt met alle andere buren. Vervolgens voorbereidingen getroffen voor de bbq. Erg gezellig. Iedereen nam wat mee. Heerlijk gegeten en gezellig gepraat. Samen afgewassen. Kopje koffie en tijd om naar bed te gaan. Wij gingen mooi op tijd want het begon te regenen. Temp daalt. Dus lekker slapen.

• 26 Juli 2015 - 15:43

Anneke:

Hahahaha
    Hilda verleerd nóóit wat

• 26 Juli 2015 - 21:12

Ietie:

Kon je Hilda niet bijhouden ? Goed oefenen.